Welkom bij het verrassendste marketingbureau van Zeeland!

Nieuwe look & feel voor jarige Stichting Moerman Promotie Vlissingen

Wie jarig is trakteert! In dit geval zichzelf, want Sitchting Moerman Promotie Vlissingen heeft een nieuwe look & feel en een nieuwe website. Origin Marketing heeft beiden geproduceerd. Een mooie klus voor een mooie club mensen die veel voor Vlissingen betekend.

Stichting Moerman Promotie Vlissingen bestaat dit jaar 35 jaar. Bestuurslid van Ruiten: ‘Een lange tijd waarin we veel organisaties, projecten en mensen met trots hebben ondersteund. Maar onze uitstraling was toe aan een wat frissere look. Dat hebben we gedaan door ons logo op te frissen en daarmee ook onze website. Op deze manier kunnen we weer 35 jaar mee.’

De vormgeefsters van Origin Marketing hebben het logo van SMPV gerestyled. Het oude logo is nog duidelijk herkenbaar, maar toch is alles opgefrist en gemoderniseerd. Ook de kleurstelling van het logo is aangepast.

Een belangrijk onderdeel van de nieuwe website is het invulformulier waardoor aanvragers subsidie kunnen aanvragen. Het formulier is een gemakkelijke tool om snel en eenvoudig een aanvraag in te dienen bij SMPV.

Naast een nieuwe uitstraling voor de stichting zelf, trakteert ze ook de stad Vlissingen, de thuisbasis van de stichting die ze al zo’n lange tijd met veel betrokkenheid ondersteund. Van Ruiten: ‘De gemeente heeft de Lange Zelke keurig opgeknapt en ons leek het passend om ook de gevels boven de winkelpanden een nieuwe uitstraling te geven en dat hebben we gedaan.’ De gevels zijn voorzien van maritieme afbeeldingen, robuuste houten panelen en de woorden ‘Vlissingen is een Werkwoord’. Van Ruiten: ‘Het is nu weer een gezellige winkelstraat geworden’.

Stichting Moerman Promotie Vlissingen promoot cultuur en samenleving van Vlissingen. Zo heeft ze een forse bijdrage gegeven voor de aankoop van het pand door het Schelde Werf Museum, voor de recente herinrichting van het muZEEm, voor sfeerverlichting in de binnenstad van Vlissingen en voor de aanlichting van de Jacobstoren. ‘We zijn trots op de projecten die we hebben mogen ondersteunen’, vertelt Richard van Ruiten. ‘En dat gaan we de komende jaren ook zeker blijven doen. Wij vinden het belangrijk dat de rijke geschiedenis, de diverse culturele projecten en de initiatieven om het welzijn van de inwoners van de gemeente Vlissingen te bevorderen, gepromoot en ondersteund worden en zullen daarin zeker ons steentje blijven bijdragen’.

En wij zijn trots dat we voor deze klant een mooie nieuwe uitstraling en nieuwe website mochten bouwen.