Welkom bij het verrassendste marketingbureau van Zeeland!

Wat voor jaarverslag in 2020

2020 een lastig jaar voor velen, zo ook voor de musea. Groepen met bezoekers waren ineens niet meer welkom. Dus geen schoolbezoeken of uitstapjes. En ook geen leuke activiteiten en evenementen meer. Gelukkig konden individuele bezoeken merendeel van de tijd nog wel doorgaan.

Elk jaar maken we voor Museum Arnemuiden een jaarverslag van het afgelopen jaar. 2020 was natuurlijk een bijzonder museumjaar. Het was een onzekere tijd, wanneer mogen de museums weer open en hoeveel mensen mogen er dan komen? Dit soort vragen speelden een grote rol bij veel musea. Naast het jaarverslag voor museum Arnemuiden, maakten we ook een brief voor de donateurs, een nieuwe flyer en een entreepas voor de donateurs. Veel vormgeving werk en dat vinden we leuk bij Origin Media. Bekijk hieronder de cover van het jaarverslag en een spread uit het verslag.

Cover jaarverslag 2020
Origin-Media-Vormgeving-Museum-Arnemuiden-Jaarverslag-Spread
Spread jaarverslag 2020

Voor de vormgeving hebben we één stijl aangehouden. Het is een duidelijk en overzichtelijk verslag geworden, gevuld met leuke foto’s. De huisstijl van Museum Arnemuiden komt terug in het hele verslag.

Op dit moment is museum Arnemuiden met verschillende werkgroepen bezig om alles klaar te maken voor het nieuwe seizoen. Hopelijk weten in het seizoen 2021 genoeg mensen hun weg naar Museum Arnemuiden te vinden. En kunnen we met z’n alle genieten van de mooie en bijzondere dingen die we kunnen bekijken in het Museum Arnemuiden. Wil jij dat wij ook een jaarverslag vormgeven en maken? Of wil je een nieuw logo of een nieuwe huisstijl? Neem dan contact met ons op. Dan kunnen wij kijken wat wij voor jou kunnen betekenen.